برنامه تابستانی

نوشته شده توسط: d1admin
11 ماه قبل
307 بازدید

کلاس های تابستانی مجتمع آموزشی مهرورز

گذراندن اوقات فراغت به طور مناسب در فصل تابستان، مسئله ی بسیار مهمی است که همه ی صاحب نظران و اندیشمندان علوم تربیتی براهمیت آن  تاکید دارند . هنگامی که دانش آموزان بعد از یک دوره ی تحصیلی، تابستانی با نشاط ، همراه با آموزش های دلخواهشان سپری کنند، پیشرفت تحصیلی ایشان در دوره بعد بسیار قابل ملاحظه است.

ما اولیای دست اندرکار برنامه های آموزشی، با برنامه ریزی مناسب و آماده کردن بسترهای رشد و تقویت در زمینه های گوناگون برای دانش آموزان، می توانیم فرصت های طلایی در اختیار آنان قرار دهیم . به دنبال پیگیری اهداف ذکر شده و تماس های مکرر شما اولیای گرامی مبنی بر تشکیل کلاسهای تابستانی، دبستان مهرورز اقدام به برگزاری کلاسهای تابستانی به شرح تفصیلی ارائه شده نموده است. امید آنکه مفید واقع گردد

مدیریت مجتمع آموزشی مهرورز

مینا مهرورز

اولیای گرامی ، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت دختر عزیزمان در امتحانات نوبت دوم ، بدینوسیله توجه شما را به برنامه های آموزشی و پرورشی تابستان 1402 که از روز شنبه 1402/4/3 آغاز می شود ، جلب می نماییم .

1- کلاسهای زبان انگلیسی – زبان فرانسه – حرکت و ریتم – موسیقی و تمرکز – ژیمناستیک شنا و تئاتر به تعداد 12 جلسه و دو روز در هفته تشکیل می شود . شروع این کلاس ها شنبه 4/3 و پایان آن چهارشنبه 5/11 می باشد .

2- کلاس های ورزش تحرکی – خلاقیت هنر – فارسی و املا تقویتی – علوم تقویتی – ریاضی تقویتی – خوشنویسی – طرح پرلز – بازی ریاضی – آزمایشگاه علوم – جستجوگر دانا (پژوهش ) و آ شپز کوچولو به تعداد 7 جلسه و یک بار در هفته تشکیل می شود . شروع این کلاس ها شنبه 4/3 و پایان آن چهارشنبه 5/18 می باشد . لازم به ذکر است که در هفته ی پایانی برنامه ی جدید با احتساب حذف کلاس های ردیف 1 در اختیار اولیای گرامی قرار می گیرد .

3- به کلیه ی  دانش آموزان پیشنهاد می شود که در کلاس خوشنویسی که در روزهای سه شنبه تشکیل می شود شرکت نمایند .

4- در صورت تمایل به ثبت نام در کلاس هایی که در زنگ اول اجرا می شود ، لازم است جهت آماده سازی دانش آموز ، حداکثر ساعت 8:15 در مدرسه حضور یابند .

5- طرح پرلز یا بهبود سواد خواندن به کتابخوانی و تحلیل موضوع کتاب می پردازد و برفنّ بیان دانش آموز تاکید دارد .

6- آموزش شنا در استخر سوخته سرایی با حضور 3 مربی ناظر از مدرسه و ناجیان مجرب مربوط به خود استخر انجام می شود . هر جلسه 60 دقیقه آموزش و 30 دقیقه تفریحی است . از آنجا که داشتن گواهی طرح سباح برای کلیه ی دانش آموزان پایه ی سوم لازم است ، ثبت نام در کلاسهای شنا را به این گروه عزیزان پیشنهاد می کنیم .

7- کلاس های ریاضی – علوم – فارسی املای تقویتی به مرور کلاس های درسی می پردازد .

8- کلاس های طرح پرلز – بازی ریاضی – آزمایشگاه علوم و جستجوگر دانا به صورتی جذاب و غیر مستقیم  به آموزش دروس آینده کمک می کند .

9- شنا – ژیمناستیک و ورزش تحرکی به تربیت بدن می پردازد و کمبود تحرک را در زندگی روزمره جبران می کند .

10- در صورت تمایل به استفاده از آموزگاران این مرکز برای کلاس های خصوصی از هفته ی سوم مرداد روزهای دوشنبه و چهارشنبه امکان برگزاری کلاس خصوصی وجود دارد.

11- کلاس های تقویتی * دار توسط آموزگاران پایه اداره می شود .

12- به منظور هماهنگی های بیشتر ضرورت دارد اولیای گرامی تا قبل از 20 خرداد پس از بررسی های قطعی جهت ثبت نام اقدام فرمایند .لازم به ذکر است که به جهت برنامه ریزی امکان انصراف یا جا به جایی کلاس از سوی اولیا وجود نخواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *